hanimeh Lütfen biri yardımcı olsun 5 6 gündür kabızlığımız geçmedi bi acil deki sıvı verdiler işe yaramadı az bşy çıkardı en son dün gliserin fitil verdim bi tek o işe yaradı ama ya alışkanlık yaparsa ne zamana kadar devam edecek bu durum. 2 aylık bebeğim
Ofiser hanimeh sadece anne sütü alıyorsa sorun olmaz cnm kabızlık değil benim bebeğim de öyleydi ama mama ile besleniyorsa ara ara müdahale etmeniz gerekebilir ayrıca doktora gidip bağırsak düzenleyici damlalar var ondan kullanmanızı tavsiye ederim .bağırsak düzeni oturunca düzelir her bebekte oluyor böyle hemen hemen geçmiş olsun
CinarciginAnnesi hanimeh yaa benimki üç aylık oldu ben desteklemeden yapamiyo sadece anne sutu aliyo 10 güne kadar normal deniyo ama benimki 2 yada 3. Günden başlıyo ıkınmaya huzursuzlanmaya bende kulak pamuğunu zeytinyagina batırıp poposuna sokuyorum öyle yapiyo ne zaman düzelicek bilmiyorum inş bi an önce duzelir
Defneveannesi hanimeh sabahları aç karnına zeytinyağı içir 1 çay kaşığı kadar yine yapmazsa kulak çubuğunu zeytinyağına batırarak poposunu uyarabilirsin
Mom563 hanimeh benim kizimda iki gün yapamasin hemen huzursuzlaniyo ıkınıp kizariyor. 4. Günde yani dün doktoruna götürdüm bi şurup verdi eve gelince aç karnına verdik hemen. Gece yaptı çok şükür kakasini baya rahatladi. Doktor yapamazsa kulak çöpünü zeytin yağına batirip uyara bilirsin demişti. Yine de yapmazsa son çare fitil demişti ama çok şükür gerek kalmadi onlara
hanimeh Defneveannesi sabah akşam içirdim poposunu da uyardım kulak çubuğuyla zeytinyağına batırarak bi işe yaramadı en son şirigayla verdim zeytinyağını o da kar etmeyince acile götürdüm
hanimeh Defneveannesi bugün ıkına ıkına uykusuz bi şekilde yaptı kendiliğinden çok şükür. Çok araştırdım yalancı kabızlık mış diğer adıyla bebek diskezisi. Keşke hiç fitile vb. Şeylerle müdahale etmeseymişim düzenli rezene çayı, karnına ve ayaklarına zeytinyağıyla masaj yapmam yeterliymiş
Defneveannesi hanimeh tecrübesizlikten kaynaklanıyor benimde ilk çocuğum herşeyi onlarla yaşayarak öğreniyoruz üzme kendini 🙏