En sonra 11 temmuzda oldum ve aylarca regl olmadım. Doktor önerisiyle söktürücü kullandım onunla zar zor kasım ortasında oldum. Tekrar 2 ay geçti ve hala olmadım. Değerlerim normal cıkıyor doğum yapalı 2 sene olacak ve ben aylardır regl olamıyorum. Bu durumu yaşayan ya da cevresinde basına gelen birini duyan var mı? Artık korkmaya başladım