30 Eylül 2025 doğum yapan var mı :)
dmrcesra 05.05.2025te yaptım :)
dmrcesra yakın olarak 3 Ekim 2025 var
Öne çıksın
gnsmm nasıl denk getirdin büyük şans 🥰
dmrcesra sezeryandı planlı bir şekilde oldu:)
gnsmm güzel olmuş ilerde ekmeğini yer 🤣
gnsmm ben 41+1de sezeryan oldum bana kalsaydı burcunu bile asla terazi istemezdim
dmrcesra niye yahuuu terazi iyidir bence akrep yay ikizler başak bunlar daha sıkıntı😂
gnsmm ben aslan kocam başak çocuk terazi oldu 🤣
Yalova da ikamet eden kimse yok mu
dmrcesra bende taşınmayı düşünüyorum
🔝