Herkese merhaba,
Bebegim su an 13 aylik, deneyimli annelerden tavsiye istiyorum. Mesela sizlerin evinizde kac tane biberon var? Bunlari bulasik makinesinde yikiyor musunuz?
Ya da ne bileyim 1 yasindaki cocugunuz icin ne kadar kiyafetiniz var? Ne kadari yeterli? Ne kadar olmasi gerekir?
Ya da 16 aylik bebek icin gene kac takim alt ust kiyafet gerekli? Ve ileri ki yaslar icin?
Aklima su an bunlar geldi… eger baska fikirler vermek isterseniz oyuncak / evde bu bu olmasi lazim / bunu kesinlikle yapmayin.. dedikleriniz…
Sunu mutlaka yedirin dediginiz seyler varsa lutfen paylasin :))
Her fikrinize acigim :))
Sizleri seviyorum iyi aksamlar :)