neselimom 1tosbikinannesiyim bence mutluluk insanın kendi elinde. Ben ne kadar mutlu olmak istiyorsam o kadar mutluyum bardağın hep dolu tarafını görmeye çalışıyorum hayatımdan keyif alarak yaşamaya çalışıyorum hep.