Bence sütünüz normal beyaz renkte biberonda bekleyince yağ kısmı üste çıkıyor zaten. Bebeğiniz emmek istemiyorsa zorlamak daha çok uzaklaşmasına sebep olabilir. Bence siz olabildiğince memeyi teklif edin emdikten sonra mama verin ama mama miktarını arttırmayı değil azaltmayı deneyiz zamanla.