Afram96 Merhaba arkadaslar kizim 4 yasinda. 24 kasimda ateslendi iki gun halsizdi daha sonra 28 kasimda oksuruk basladi sonra baya artti doktora goturdum cigerlerini dinledi tum tetkikler yapildi tabi hic birsey cikmadi sadece geniz akinti ve ust solunuma bagli alerjik oksururuk deid zyretec verdi normalde kizim asla cok hasta olan bir cocuk degildir. Ama bu zamana kadar tamamen gecmedi illa kesik kesik de olsa oksuruyo tabi ben doktora yine goturdum cocugun hic biseyi yok ilaca devam burnunu temizle falan diyor yok yani birseyi kimi cocuk 3 ay oksuruyor kis aylarimda ilk kez yasiyosun diye korkuyosun diyo ama tamamen gecmemesi canimi cok skiyor. En basta gece uyutmayan bi oksuruktu o bitti sabaha karsi oksurmeye basladi bu haftada o bitti basima ne gelcek diye dusunurken simdide uyumadan oksurmeye basladi valla neyin icine dustum napim sasirfim psikolojim bitik cok yorgun kaygili ve mutsusum hic baieyden zevk almiylrum allah rizasi icin yasayan varsa tecrubelerini paylassin. Bu arada bitkisel herseyi denedim sogan surubu iyot kafesi ufi hindi ihlamurlar pekmez yaglar vs vs yardim ederseniz cok sevinirim
Omerfem Afram96 Geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin. Çörekotu yağı denedinizmi? Alerjik öksürükte kanıtlanmış
Tugceksck Afram96 geniz akıntısına bağlı alerjik bi öksürükse eğer biz kızıma levmont diye bi çiğneme tableti kullanıyoruz ve öksürüğü kesiliyor. Kızım 6 yaşında 4 yaşından beri kullanıyoruz. Sürekli değil sadece mevsim geçişleri ve gece öksürük krizlerinde
Afram96 Omerfem Evet denedim ama surekliligi yapamadim iki uc gun icirip biraktik hep bunlari onun icin mi duzelemedik bilmiyorum
Omerfem Afram96 bence güvenilir bir yerden temin edin sabırla şifa ile içirinn .Mutlaka faydasını görürsünüz.
Omerfem Afram96 ravlanın çörekotu yağı analizlidir. Güvenlidir. Şifa olsun inşallah. Nerde varsa tüm hastalarımıza.
Afram96 defnedilej kullandik hepsincok hafifletti suan sadece oho oho leri kaldi ama tamamen bitmedi ne zaman bitecek bilemiylrjm cok uzuluuorum
Kubra000 Afram96 merhaba, benim oğlumun da kesilmeyen öksürüğü vardı çok doktora götürdüm ve alerjik astım dediler hava makinası almamı söyledi doktor ve cortair verdi , cortair kullanmaya başlayınca öksürüğü kesildi, oğlum 3 buçuk yaşında
Papatya9 Afram96 okurken kendi kızımı gördüm. Benimde kızım 4 yaşında aşırı geniz akıntısı ve burun tıkanıklığı vardı. Burnu akmıyor ama kesinlikle tek tük öksürük vardı. KBB ye gittik geniz eti mi acaba diye, alerjik dedi. Alerjiye gittik testler yapıldı. Lokal alerji dedi yani geniz akıntısı ve burun tıkanıklığıyla belli eder dedi. Bir tane sprey verdi. Bide zyrtech şurup verdi. Onu kullaniyoruz bir haftadır geniz akıntısı azaldı tıkanıklık neredeyse kayboldu diyebilrirm fakat bu sefer öksürük çok artti. Uykusunda rahat uyuyo ama uykuya geçene kadar birde sabah uyaninca çocuk kuru kuru öksuruyo. Kafayı yicem artık. Dediğiniz gibi kizimda çok hastalanan bir çocuk değildi fakat bu kış doğdugundan beri kullanmadığımız kadar antibiyotik vs.. ilaç kullandık. Burnumuzdan geldi yani bu kış ne yapacağımi şaşırmış durumdayım. Öksürük için çocuk doktoruna randevu aldım oraya goturucem bakalım