4,5 aylık oğlum 1 haftadır hastalık falan derken cok berbat bir hal aldı cocugun icinden resmen canavar cıktı bu saat oldu hala nedensiz ağlıyor bağırıyor hatta napcagımı bende bilmiyorum meme veriyorum istemiyor yatırıyorum istemiyor kucağa alıyorum aynı devam yalnız değilsiniz varsa bi çözüm bende talibiim 🫣