Kızlar bebeğim 5 ay 5 günlük oldu 4-5 gündür tadıma başladım kabak havuç yoğurt muz vs . Ama az yiyor zaten ek fazla 1 yemek kaşığı yemiştir . Bu aralar da sütüm azalmış gibi hissediyorum o yüzden sık sık emziriyorum 2 gündür de her emzirme sonrası kusuyor normalde çok kusan bir bebek değil çokta değil az da değil . Acaba ek gıdadan dolayı mı yoksa midesini mi üşüttü acaba