fistikannesii Doğum yapalı neredeyse 5 ay oldu normal doğum yaptım evim ilk günlerde kv kp misafirler derken korse takamadım. Göbeğim hala gevşek ve bence büyük duruyo bundan sonra korse taksam toparlanır mı geç mi kaldım sizce?
nnoktaa fistikannesii doğumdan önce vücut tipiniz nasıldı? Arkadaşım doğum sonrası hemen korse takıp hiç fayda görmemişti. Ben hiç takmadım zamanla toparlandı 😬
cahillesohbetikestim_ fistikannesii ya korsenin hiç bir faydası yok diyorlar. Ben sezaryenden hemen sonra taktım. Ama medikal korse. Ayağa rahat kalkabilmek için. Göbeğimi toparlasın diye kullanmadım.
Baharnur Asla geç kalmadın hemen başka günde 6-7 saati doldur korse ile gerçekten vücudu toparlıyor kilo bile alsan en azından sarkmıyor bir süre sonra farkediyorsun etlerin şıkılaşıyor
fistikannesii Baharnur ay inşallah işe yarar bir yandan kilo da vermek istiyorum ama emzirirken diyet olmuyor göbek kaldı yerinde moralim bozuluyo eski fotolara bakınca😔
cahillesohbetikestim_ fistikannesii hayır 😂ama çok rahat ayağa kalktım. Zaten ameliyattan sonra taktım hemen