Kızlar bebeğim 9 ay 1 günlük. Yaklaşık bir haftadır diş sancısındayız. Normalde jel,Tetagil ile idare edebiliyorduk. (4 tane diş çıkardı iki ay önce) Ama bu sefer uykuya direniyor inanılmaz bir şekilde ağlıyor istemiyor. Jel, Tetagil, Ağrıkesici (Calpol,Dr önerisiyle)kulaklarını tutuyor kulak damlası dahi kullanıyorum. Bende psikoloji kalmadı artık. Eşim de yoruldu bayağı. Bugün 16:30 civarı uyandı saat şuan 00:32. Hala eşimin yanında. 9dan beri odadayız 20 dakikalık şekerleme yaptı ama hala ağlıyor direniyor. O kadar yoruldum ki artık stresim sinirim ona da yansıyor. Ağzına birşey koyduran bebek değil o yüzden jeli dahi zorla veriyorum ağzına. O yüzden de bana gelmiyor babasının kucağında hep vicdan azabından da ölcem artık. Ne yapabilirim bunları yaşayan varmı lütfen bir şeyler önerin.