meliko04 şuan 2,5 yaşında kızım geçen seneden beri gitmedik doktora hastalıkları zaten ilaçsız hallediyoruz acil olmadıkça aralarda aile hekimliği kilo boy için arıyor ona götürüyorum aşısı varsada aşıya sadece bu aylarda kan değerlerine baktırmaya gayret gösteriyorum grip olduğu içinde gidemedim tam düzelsin eksik vitamini varsa onları tamamlayacağım