Kızlar oğlumun saçları çok seyrekti boş yerler çoktu eşim kazıdı hepsi bir çıksın gür çıksın düşüncesiyle birde sütünü de sür diyenler var uzatır mı bilemedim kimileri de bebeklerin tüylü yerlerine anne sütü sürün orda kıl çıkmaz diyor hangisi doğru sürmeye devam mı edeyim ne yapayım