kızlar iyi geceler. bebeğim 5 günlük ve emzirme konusunda sıkıntı yaşıyorum. meme ucum küçük olduğu için memeyi kavrayamıyor ve çocuk istese de ememiyor. zorlu uğraşlar sonucu memeyi tutturuyoruz ve anca 5-10 dk emip uyuyakalıyor o kadar derin uyuyor ki uyandirmak mumkun olmuyor. tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız çok zor durumdayım emzirme benim için kabusa döndü resmen