Ya kzılar bebeğim 20 aylık zaten normalde de aşıeı derin uyuyan bi cıcuk değildi ama 4-5 gündür nromal uyku saatınde yatıyor 9 da, ama saat 11 de kalkıyor dinç şekilde 2-3 e kadar uyumuyor artık uykuslzumtan ölüyorum sabahta yine erkenden kalkıyor.Gündüz uykusu normal 1 saat uyuyor 2.30-3 giib kalkıyor.Bu durum geçici midir nedir yani neden böyle yapıyo anlamıyorum hasta vs değil cok sükür zaten kalkıncs direk konusuyor gülüyor bebegiyle oynamak istiyor falan basına böyle bir durum gelen var mı