Kızlar birşey sorucam ya doğum yapalı 6 ay oldu benim sol kasığım ağırıyo çok böyle uzanınca yada ayaklarımı uzatınca o ağrıyı hissediyorum sanki yara var gibi ağırlık var ayağım kirleniyor resmen ağrısından aranızda böyle yaşayan varmı yaa size sormak istedim