nurella60 10 gunluk bebegim var ve 3 gundur burnu tikali serumla aciyorum aspretorle cekiyorum ama surekli hirilti ve temizlenmemsi gibi ses geliyor bana öneri verin napmaliyim
zulaleks nurella60 enjektörle yıkama denediniz mi yoksa sadece küçük serum fizyolojik mi sıkıyorsunuz
isimsizdry nurella60 sürekli burun çekimi yapmak burundaki damarları ödemlendirmeye yol acar doktorlar da çekimi önermiyor zaten günde 3-4 kez 5-6 damla serum sıkıp bırakın çekim yapmayın kendiliginden düzeliyor
mervebrs nurella60 sadece gece oluyordu sabah birsey yoktu dr eviniz sicak oldugu icindir nem.dusuyordur demisti
nurella60 zulaleks deniz suyu serum kucuk serum hepsini deniyorum sonra cekiyorum temizlik sonrasi damla damlatiyorm genede ayni
defnealeyna08 Bende 32 günlük bebek ya gece temizliyorum ya da sabah akşam- Sürekli de yapmayın izotonik kurutabilir. Nazlanken damla var kulak pamuğuna bir damla damlatıp burun deliklerine hafif sürebilirsiniz ( drnuza sorun ama yine de )
nurella60 defnealeyna08 evet bende ondan korkuyorm burnunu acalim derken baska sorun yaratmak istemiyorum ama surekli burnu dolu gibi bende kotu oluyorum
nurella60 isimsizdry bizde doktora dedik tikandikca cekin bsy olmz dedi ama kucucuk cocuk okdr nasil dayansin
mervebrs nurella60 bizimde öyleydi cnm bebegim suan 2 aylik ve bazen geceleri hiriltili nefes aliyor suan birsey yapmadik kimi hava nemlendirici alin diyor
ahlashilal nurella60 hava bemlendirirci kullanmanızı öneririm . Nem ölçme cihazınız var mı ordan bi bakın yüzde kaç nem diye . Peteğin üzerine havlu ıslatıp koyabilirsin ya da bardakla su koyabilirsin doğalgazlı ev çok kuru oluyo havası bebeğin burnu da minicik olduğu için bi türlü tam açılmıyodur
artikbiranneyim nurella60 evinizin sıcaklığı ve nemi nasıl kaç derece bu önemli. Ev sıcaklığı 23-34 arası normaldir, nem %50 üstünde olmalı ve çok kalın giydirmeyin terlemesin terledikce burnu tıkanır
artikbiranneyim nurella60 ebebekte internette filan nem ölçerler satılıyor hem sıcaklık hem nemi gösteriyor. Kanzda var mesela öneririm
mervebrs nurella60 ayni duyguları yasiyoruz inan canim ibizimde kusma gobek fitigi yuzunde kizarikliklar olmaya baslasi simdide bunlari taktim
damla32 nurella60 benim oğlum da 1:30 aylık bizim de aynı şekil ben de serum fizyolojikle temizliyorum aspiratörle çekiyorum ama ayriyeten hava veriyorum günde 3 4 defa siz de öyle yapın çok rahatlatıyor mutlaka doktorla görüşün