woman1 biz şoktan aldık omix marka 5 bine almıştık geçen yaz. Çok memenunum bence abartı paralar vermeye gerek yok. Moplu hemde, çöp boşaltma haznesi yok sadece ben boşaltıyorum temizlikten sonra , emiş gücüde iyi herşeyi süpürüyor . Memnunum yani internette de var peşin fiyatına 3-6 taksitle alınabiliyor düşünürseniz. Hatta bizden sonra çevremizde alanlarda oldu ailelerimiz falan onlarda memnunlar, alanların çocu bebekli.