aptpt Arkadaşlar insanlar kariyerleri için 20-25 yıl emek sarfediyor bütün gençliklerini ve çocuklarını bunun için uğraşararak geçiriyorlar. İstifa et diyenlerin bunun ne demek olduğunu anladığını zannetmiyorum. Ayrıca eğitimsiz bakıcı bakacağına eğitimli kreş öğretmeni ve çalışanlarının bakması çok daha iyi. Bebeği küçükken işe dönmek çok büyük bir cesaret gerektirir ve bence çok yorucu bişey. Ben henüz buna cesaret edemedim. Bence eleştirilmesi gereken değil tebrik edilmesi gereken bir annesiniz. 🥰