Dinini yaşamaya çalışan bir insanım hamdolsun. Asla dört dörtlük yaşıyorum diyemem ama elimden geldiğinde çabalıyorum ve şu zamana kadar hocalarla hiç işim olmadı. Ne yazık ki birçoğu dini kullanarak para kazanma peşinde. O yüzden bence evde kendiniz annelik sevgisiyle,şefkatiyle evladınıza sık sık kuran okusanız , kıyafetlerini katlarken, ütülerken, yemeğini pişirirken felan. Emin olun daha çok faydası olucaktır.