Benim oglumun da hiriltisi oluyor. Eczaneden serum olarak aldim. Şırıngaya cekiyorum. Yalniz tam becerebildigim soylenemez . Tam acilmiyor ama hafifliyor. Gunde 3_4 defa yapmaya baslayacagim simdi. 1.5 aylik oldugu icin cekmek istemiyorum. Burna zarar veririm diye. Her bir buruna 0.25 veriyorum. Bugun doktora sorucam az mi fazla mi diye.