Tugceksck 2 buçuk aylık kızım var. Bu zamana kadar kucakta hafif sallayarak ya da yatağına yatırınca uyuyordu. 3-4 gün önce gece uykuya dalmakla başlayıp sonrasında gündüzde dahil olmak üzere bütün uykuya geçişlerinde ağlamaya ve direnmeye başladı. Gündüz uykuları çok kısa 15-20-30 dk gibi. Haliyle bu yorucu bi hal almaya başladı. Gece de saatler süren ağlamanın sonunda artık yorgun düşüp uyuyor. Sizler nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi
aydint Ilk aylar uykuya geçiş yöntemleri süreleri şekilleri değişkenlik gösterir bu normal, memeyi kesene kadar emerek ve sallanarak uyuyodu,emzirmeyi kestikten sonra kucakta gezinerek ayakta sallayarak uyuyo
ebrualpcan Kucakta sallayarak uyutuyorum ama çok hafif sayılmaz çünkü çok direniyor ve sakinlemiyor hafif zıplar gibi yapıyorum. Bazen pilates topunda oturarak uyutuyorum. Kriz halinde ağlıyorsa çok işe yarıyor. Beyaz gürültü ya da pişpiş açıyorum. Eğer gündüzse gözünü hafif kapatıyorum. Tüm bunlara rağmen çok direniyor ama 😥atak döneminde olduğumuz için uykular kısa yüzeysel. Muhtemelen siz de 8. Hafta atağındasınız