Kızlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var. Kızım 16 aylık yaklaşık 3 ay öncesine kadar beşiğine aşık emzirip yatırınca kendi uyuyan sallanmayı sevmeyen bir bebekti hatta uykusu gelince emzigini alıp beşiğine gidip uyurdu. Ama ne olduysa 3 aydır beni perişan etti ne sallanmak istiyor ne göğsümde uyumak ne beşiğinde nede kucakta ayakta. Denemediğim yol kalmadı duş aldırıp yatiriyorum çoğu zaman iyi uyur diye banamasin demiyor. Atak desem atak bu kadar uzun sürermi uykuya geçişini nasıl hızlandırabilirim. Gün içinde çok hareketli öğlen bir kez uyuyor lütfen yardım