Merhaba 26 haftalık başlayan tansiyon protein kaçağı 36 haftalık doğum.. sonrasında gelişen preaklamsi postpartum preaklamsi dediler on gün hastanede yattım tansiyonum çok inatçıydı. Taburcu olduktan sonra yüksek doz başlanan tansiyon ilacı gelişen panik atak ve antidepresan.. her şey tam iyiye gidiyordu ilacı bire düşürdük baktık onunla bile düşük gidiyor doktor kesmeyi deneyelim dedi kestim ilk gün 16 ya kadar yükseldi bir gün bıraktım yani geri başladım ilaca sonra tansiyonumun düzeni alt üst oldu. Bir yetmedi ikiye çıkardık ona rağmen bile yükselip düşüyor deneyimlemiş anneler var mı bu tansiyon düzensizliği beni psikolojik olarak çok yordu :( 5 buçuk ay oldu doğum yapalı iki üç gündür de sanki ayak bileklerimde ödem var gibi