280615 Kızlar ilk doğumumda preklemsi yüzünden acil sezeryana alındım açıkçası normal doğum beklediğim için sezeryan için bişey araştırmamıştım ve çok ağır geçti sağ kolumda inanılmaz bi ağrı girdi böyle canım üzerimden çıkıyormuş gibi bi hale geldim hemşireler tansiyonuma falan baktılar normaldi ama ben çok kötü hissediyordum sezeryan olup çay kahve vs tüketen var mı ya da ne iyi gelir tavsiyelerinizi bekliyorum
zarifhanims 280615 Hemşire doğum sonrası bana Türk kahvesi ve bitter çikolata ve bol su tavsiye etmişti. Bu arada sezaryen oldum ve bazı sebeplerden 2 kere daha ameliyat geçirdim
Marianne 280615 geçmiş olsun. Benim de sol kolumda oldu aşırı bir ağrı, kaldıramıyordum. Çözümü bol bol ılık su, kahve, ilikli kemik suyu ve terlemek. Sıcak duşa girip sonrasında yorganın içine girip terledim, bu şekilde attım.
mmelikkee Sezaryen doğumdan sonra sade turk kahvesi için diyo doktorlar. Anesteziyi vücuttan atmak için.
280615 hunilimomy 2. Doğumumda mutlaka yanımda götüreceğim. Benim çok mide bulantım da olmuştu hiçbişey canım çekmiyordu
dunnobeck 280615 Nescafe içmiştim ama o acıyı çok iyi biliyorum, açık açık yazacağım en kısa zamanda gaz çıkarmanız gerekiyor. Bol bol yürüyün, sakız çiğnemeyi önerenler de olmuştu
ggrqnitt 280615 siz yazınca o ağrıyı yeniden hissettim . Kıpırdayamıyordum ve üşüyordum . Çok zor günlerdi ama benim hamilelik de zordu . Genelde kahve bitter deniliyor ben yanıma her şeyi aldım ama iştahım yoktu doğru düzgün içemedim bir kere daha doğum yapacak olsam su tulumu alır kendimi ısıtırdım çok üşüdüğümü ağrı saplandığını hatırlıyorum ben kas gevşetici de istemiştim o da rahatlatmıştı
ames27 Kesinlikle acı Türk kahvesi sakız ve bol yürüyüş benim ikinci sezeryanım çok kötü geçti ne narkozu atabildim nede ayağa kalkıp yürüyebildim ama üçüncü sezeryanım 2 ay önce oldu 3-1 arada kahve içtim gram fayda etmedi hemşire Türk kahvesi ve sakız çiğne yürü dedi anında etki etki etti