Serpil09 burada gitmem diyenlerden kaynaklı kendini kötü hissedip vicdan yapıp gitmemezlik yapma bence. Bu arada ben de gitmem ama ben gözüm arkada kalır diye gitmem çok rahat bırakabildiğim tek kişi eşim. Zaten benim bebeğim de henüz küçük. Ama bunu yapan arkadaşlarım var kafaları dağılıyor şarjlarını depolayıp geliyorlar ve iyi hissediyorlar. Tatilinizi ailecek zaten yapıyorsanız her yeri birlikte gezip ona da tattırıyorsanız arada sizin de nefes alma ihtiyacınızı gidermeniz çok normal. Herkes gitmem demiş ama sanki yanlış bir şeymiş gibi yazılmış, yanlış değil tamamen tercih ve şartlar meselesi.