Arkadaslar bebeğim aşırı gazlı. Şöyle örnek vereyim gün boyu hiç uyumadı sabha namazından sonra sürekli kucak istiyo. Bende aksam 9 gibi banyo ettirdm gaz masajı da işe yaradı gazını cıkardı uyuttum gece 2 de uyandı karnı taş gibi yani cıkarmama ragmen yemese bile bir sekilde gaz olusuyo. Nurse harveys kullanıyorum genelde işe yarıyo ama son raddeye gelinceye kdr veriyorum yani eşim evde yoksa felan şişesi cok kucuk. Büyük ml olanı varmı acaba bulndugn yerdeki eczanelerde sadece bu var siz kullandınz mı birde colex olanı varmıs aonda da aynı etkiyi görür müym acaba ve şişesi büyğk mü blgisi olan?