bsraygt1205 benim oğlum 2 buçuk yaşinda şuan, küçükken bronşiolit olmuştu şuan astımı var, öksürük için gece uyurken sırtına ve göğsüne havlu ısıtıp koyuyorum, benim de astımım var sırt göğüs ayaktan üşütmemesi lazım üstü de iyice örtülsün, bal iyi gelir ama sizinki daha küçük emiyosa siz tüketin en azından belki iyi gelir, burnu tıkalıysa da açın, uyurken başı bi tık yüksekte yatsın en azından hastayken, gözlemleyin mesela sırtüstü yatınca mı daha çok öksürüyo yan yatınca mı hangisi rahatsa öyle yatırın