uakbn0_0 evet. Sağ tarafında ve arkada düzleşme vardı. Çok dr gezdim beyin cerrahi çocuk dr vs bazısı kendiliğinden geçer saçı çıkacak denildi bazısı erkenden kask tedavisine başlayın dedi. Çok maliyetli ve buna karar verene kadar 7. Ayımıza girdik ve başladık. Ölçüm ücretsiz sonrasında başlayıp başlamamak size kalıyor. Bizim çok belliydi asimetrisi😥 sizinde belli oluyor bu arada