afirell bizim devlet aşıları da özel aşıları da çok şükür sıkıntısız geçti. Sadece özel aşı olan menenjit(bexero) 5.ay dozu ateş ve 2-3 gün huysuzluk, iştahsızlık vs yapmıştı. Hiç korkmayın. Ateşi olsa bile canlı aşılar çok normal. Ben verem aşısı hariç bütün aşılarında hep 1 gün sonra duş aldırdım. Sürekli ateşi takip edip eğer yükseliyorsa şurup ile destekleyip, ateşi yükselmeden kontrol altına alıyordum. Çok kalın giydirmiyordum vs vs