İlk anlarda sütün gelmesi zor olabiliyor biraz ısrarcı olabilirsiniz bir damla süt bile bebiş için çok iyi bebek ememiyorsa mutlaka siz sağarak vermeye çalışın bence, gövdesi yukarıda olacak şekilde tutarsanız yavas yavas süt kasıgıyla içebilir allah yardımcınız olsun umarım kolaylıkla atlatırsınız bu süreci.