mevraca galiba süt çürüğü bu oğlumda da var 1 aydır florürlü macun + GC tooth mousse diye bir diş macunu var yatarken sürüyorum çürüğün ilerlemesini önlüyormuş 6 ay kullanacağız daha çok küçük anestezi olmadan tedavisi olmaz dedi doktorumuz siz de başka bir doktor görüşü daha alsanız daha iyi olur sanki. He bir de bana doktor gece beslenmesi yapıyor mu dedi 18 aylıkken bırakmıştım genel de bu yüzden oluyormuş çürükler gece ağız temizliği yapamadığımız için