Feyekum Ve ben çok kararsızım kadınlar arasında mı yapsam yoksa eşim oğlum ben kutlasam Evde yada bir cafe de kadınlar arasında şöyle düşünüyorum benim ailem eşimin ailesi kayınvalidem görümcem ve benim 3 ablam felan erkeklerle istemiyorum kayınpederimden hoşlanmıyorum herseye bir lafı var o yüzden kadınlar arası düşünüyorum
bebikomomyy Feyekum ben sizin yerinizde olsam sadece eşim ve oğlumla kendi aranızda kutlar fotoğraflar çekerdim yeter diye düşünüyorum
gizem6767 Feyekum 3 ay sonra kızımın doğum günü kımseyı cagrmycm kızımın fotosunu çeksem yeter 1 yaşta cagrdım hıc bişey anlmdm
yenianne9087 Feyekum kızım 2 yasına giricek gecen sene de bu sene de sadece kendi annem babam ve esimin anne babası kardesi esi olarak davet ettim gayet sakin ve guzel gecti kalabalıkta insan bisey anlamıyor
Feyekum bebikomomyy bende öyle bi düşünüyorum diğer türlü bide çok masraf çıkıyor toplasak 12 kişi felan oluyoruz ama pasta elbise süs hazırlık baya var seneye yaparım böyle de diyorum
bebikomomyy Feyekum gereksiz bence masrafa girmeye gerek yok ve 1. Yaş doğum günü özel bi anı olmalı diye düşünüyorum. Zaten büyüdüğü zaman arkadaşlarını kuzenlerini yanında isticek
gizem6767 Feyekum bende almak ıstedım bır tane buldum trendyoldan tukendı başka eşbıse sipariş verdım biraz dar geldı 1 kere gıyebldı alırsan trendyol bence ıade falan da, var
Retzja Eşim, oğlum, ben fotoğraf çekimine gittik. Butik pasta yaptırıp evde üçümüz kutladık. Günün kalanında fotoğrafçıdan çıktığımızda oğlumuzu gezdirdik. Bence çekirdek aile baş başa kutlamalı bunları.
zweifachmama Feyekum gerçekten heves ediyorsanız bişey diyemem, ama kalabalığa gerek var mı bilmiyorum ben böyle özel günleri eşim ve cocuklarım olsun isterim açıkcası.