1denizyildizii 3 ay 11 gün aynıyız. Bizim en büyük sıkıntı emme… O kadar kısa emiyor ki durmak istemiyor ısrar edince ağlıyor inşallah kilo alıyordur, doymasa ağlar diye teselli ediyorum kendimi. Ben gece uykularına en güzel çözümü uyku rutinimizde gün aşırı banyo vardı artık her gün yaptırıyorum daha dalgın, daha huzurlu uyuyor sonrasında. Başka da en güzeli geçeceğini bilip sakin kalabilmek 🥰