gurbette Kızlar bebeğim dört aylık oldu. Galiba atak dönemi. Gece güzel uyuyan bebeğim gazı varmış gibi çığlık kıyamet uyanıyor. Emdikten sonra da beşikte dalamiyor. Bende yatarak emzirirken uyuyakaliyoruz. Alışır mi beraber yatmaya. Ne yapmalıym
tyugsug gurbette ya bizde öyleydik 3 ay 15 günlükken kucağımda uyuttum 1 hafta sürmüştü sonra beşiğinde yattı ama arada Mızırdadı yine beyaz gürültü falan açıyorum bazen durmazsa 5 aylığız şimdide atak mı bilmiyorum çok direndi uykuya 2 gündür asla yatmak istemiyor beşiğe ama geçiyor yatacak elbet birinde ben yanıma almadım çok emerken uyuyunca koydum yatağa gece
gurbette Evde her türlü beşiğim var. Park beşik, hamak, otomatik ana kucağı, laz beşiği dedikleri tahta beşik. Ne yapsam