simseklivekalpli 28 aylık kızıma tuvalet eğitimi vermeyi düşünüyorum. Ama park yatakta yatıyor ve gece uyanıp kendisinin çıkma imkanı yok. Bu şekilde eğitim verdiniz mi hiç, gece tuvaleti geldiğinde ne yaptınız, yetisebildiniz mi?
Mariposa simseklivekalpli park yatakta deneyimim olmadi fakat havalar cok soguk degil mi , bahara kadar bekleseydin knk.
alinmom simseklivekalpli Bana kalırsa havalar ısınınca vermen daha doğru olur. Bu aylarda eksra kaçırıyorlar. 🥹🌸
3kedili2bebekli simseklivekalpli benimkiler de ahşap beşikte yatıyor kendileri çıkmıyorlar direk uyanıp bana anne çiş diyorlar hiç engel olmadı beşik bu konuda bana
huniliabla simseklivekalpli ıkızlerıme park yatakta ogrettım alez üstüne sıvı gecırmez yapışkanlı tek kullanımlık örtü üstüne çarşaf seklınde gece yaparsa dıye yatırmadan yedek ayarlayıp koyuyordum hemen kucağa alıp degıstır gıydır yatağı yap koyuyordum gerı gündüz yıkardım çocuğu oyleoyle alıştık 24 aylıkken surecımız oldu
simseklivekalpli Mariposa sürekli cisim var cisim geldi diyor. Aklımda ramazan bayramı falan vardı ama hazır tatildeyken bi denesem mi diyorum
simseklivekalpli alinmom cisim var cisim geldi diyor sürekli. Bi denesem şansımı diyorum. Ama gece olayı kurcalıyor beni. Ben uyanana kadar çocuk altına yapar 😃
Mariposa simseklivekalpli usutmesin knk, bi iki gun dene olmazsa. Surekli cis kaciriyo yikamak gerekiyor popoyu vs o arada usumesin kuzu 🫀
alinmom simseklivekalpli Yaa 😂 bak alinde aynı hep söyler bana ama başlayıp bırakmakta akıllarını karıştırıyor. Bu sebeple biraz daha bekleme taraftarıyım. Genelde zorluğunu görünce salıveriyorlar sjsjsj
3kedili2bebekli simseklivekalpli uykum çok hafif bir de ilk gunler kendim 1 kere kaldirdim şimdi alistilar kendileri kalkıyorlar 😂
simseklivekalpli alinmom yazın da denemistim olmuyorsa olmuyordur yani zorlamak ikimizi daha çok yipratir. 2 günde falan belli olur bakarız artık 🥲
simseklivekalpli 3kedili2bebekli benim diğerleri kalkmadilar hala da öyle çok sıkışmadıkları sürece kalkmazlar. Bakalım bu kız ne olacak. Ben çok yorgunsam duymam uzun sürebiliyor ya 🥲
3kedili2bebekli simseklivekalpli belki bu da kalkmak istemez ben 23 aylık başladım küçükler diye kaldırdım
huniliabla simseklivekalpli keşke seslenselerdı . Alarm kırup kontrol ettım ağır uyurlar kalkmazlar da . Bır gecede 4 kez kalktığım oldu . Bez takamazdım kafası karışır herseyın farkındalsr herseyı yedek hazırlayıp uyuyordum .