9793selaam
Biz Aptamil kullanıyoruz eniştem eczacı benim kızım prematüre bi bebek en başından beri mama veriyoruz anne sütü yetersiz olduğu için sordum enişte hangisi iyi diye aptamilden şaşma dedi he sonra biraz büyüdü ek gıdaya vs geçti değiştirmek istersen değiştir ama 6 ay Aptamil ver dedi biz hala veriyoruz 13 aylık şuan 4 no kullanıyoruz memnunuz bebelac verdim çok kustu dokundu anlamadık bir daha da değiştirmedik