Merhaba iyi akşamlar herkese. 4 ay 13 günlük anneyim. Emziriyorum 1 haftadır deli gibi diş ağrısı çekiyorum. Sadece anne sütü ile beslediğim için bebeğimi dişçiye gidemedim. Dişim kırıldı sanırım hava aldığı için ağrıyor. Sağacak kadar da sütüm yok şuan oğlum çok emdiği için. Diş ağrısına çözümü olan varsa yazabilir mi ? Karanfil ezip koyuyorum hafifliyor ama berbat bir ağrı.