Benim 3 dersim vardı kızlar çıkmış sorulardan aşırı az çıktı. 2 dersi kesin geçtim. 3 ders ilk sınavdan 57 almışım bundan 30 alsam geçerim 11 soru yaptım ama tereddütte kaldığım sorlarda var bilmediklerimi hep boş bıraktım riske atmadım inşallah geçerim. Mezun olacağım o tek ders yaz okuluna kadar kalsın istemiyorum 😔