mehfer8993 4 aylık bebeğim meme reddi yaşıyorum gündüz kesinlikle tutmuyor gece uyku halinde tutturuyorum acaba şu silikon meme ucu kullanan var mı bende kullansam işe yarar mı yoksa tamamen soğuturmuyum memeden
sdnce mehfer8993 bizde işe yaramadı çünkü bebeğim emme pozisyonuna gelince bile anlıyor ağlıyor gündüzleri uykuluyken tutmuyor mu ya da ayakta
pozitifanne06 mehfer8993 ben yenidoğan döneminde kullandım meme ucum olmadığı için.zaten kullanım amaci meme reddi değil memeyi tutamayan bebekler emebilsin diye. Yine de isterseniz alın kullanın tabi.
mehfer8993 sdnce sdnce geceleri uyku halindeyken tek tutuyordu onu 2 gündür onu bile kabul etmiyor hemen anlıyor dediğiniz gibi anlıyor başlıyor ağlamaya
pudu Bende silikon uçla tutturdum memeyi işe yaradı sonra emzirmenin yarısında çıkara çıkara memeyi tutturdum tabi sütüm gelmediği için yine başladı meme reddi ayrı mesele
mehfer8993 Yok gögüs ucumda sıkıntı yoktu dediğim gibi silikon olan herşeyi tutuyor ama gögsümü gördüğü an başlıyor ağlamaya pozitifanne06