Minigim38 Kızlar kızım 3 yaşında 1 senedir öğlen uyumaz sabah 8 gece 12-1 de uyur. Bu aralar akşam üstü 5-6 gibi uyuyakalıyor 10 15 dakikalık uyuyup kaldırıyorum ağlamaktan heba oluyor. Öğlen saatlerce uyutmaya çalışıyorum uyumuyor sizce napmalıyım
_-zynp-_ Minigim38 benim kızımda öyle bir türlü oturmadı uykusu bak bu saatte dayanamayıp uyumuş koltukta gün içerisinde uyumazsa yine 12 1 i buluyor uyuması tabi huysuzluğuda cabası öğle 2 de başlıyoruz uyku huysuzluğuna üç saat rahat sürüyor tam dalına bastırınca uyku her şeye ağlıyor uyumamak için 🙁 bizim hep sorunluydu uykumuz saldım artık😀ipler kızımın elinde ne derse o yoksa krizler havada uçuşuyor 😀
Minigim38 _-zynp-_ normalde hiç uyumaz 17 18 saat ayakta duruyor şu birkaç gündür hasta ilaç veriyorum galiba o uyku yapıyor uyusa bi dert uyumasa bi dert. Öğlen uyumasa bile gece 12-1 de uyuyor,uyuyunca gece 2-3 e sarkıyor
busrastattz Minigim38 ay çok zor ya, dışarı çıkarın desem havalar soğuk. Ama gece uykusuna çok çok geç gidiyor, bu sizin de sinir sisteminizi yorar. Chatgpt’ye sorsanız? Belki işinizi görür.
_-zynp-_ Minigim38 aynıyız ya 🥹 bizim bir dönem sabah 5-6-7 de uyuma zamanımız oluyordu bunada elhamdülillah diyorum ama sabrım kalmamış o dönem nasıl dayandım bilmiyorum 😀 Rabbim şifa versin kızınızada inşallah güzelce büyütürüzde hatırlamayız bu çektiklerimizi 😀
Minigim38 _-zynp-_ yenidoğanken nasıl sabretmişiz ya her dakika ayaktaydık yaslanıyoruz galiba 🤣 unuturmuyuz acaba bu günleri
Minigim38 busrastattz sinir sistemim çökük zaten havada soğuk bide yerler buz kayıp düşecek bi yerini acıtacak hayırlısıyla bi yaz gelseydi dört gözle bekliyorum
_-zynp-_ Minigim38 ay ben yaşlıydım canım kızımla biraz daha yaşlandım 😀 belli bir yaştan sonra zor oluyor çocuk Rabbim sağlık ömür versin 2. Yi düşündürmüyor 😀