ecebyrm ben hamileliğim boyunca 40 gün 40 gün hep heyet raporu aldım. Riskli hamileydim ama çalışmayacak ladar değildi. Ancak çalışmak istemiyordum. Doğumdan sonra iznim başladı bitti yine rapor almaya devam ettim. Sonra insan kaynakları beni aradı gelmeyi düşünmüyor musunuz diye, çocuğu bırakacak yerim yok ve sağlıklı değilim dedim, raporum biterse yine rapor alacağım dedim. Diğer gün aradı dediki raporunuz biterse yenilemeyin biz bitiş gününde tazminatlı olarak çıkışınızı vereceğiz. “Sağlık durumunun uzun süreli el vermemesi” durumundan tazminatlı çıkışım verildi. Özel sektörde çalışıyordum bu arada.