3 sene önce girdim.Kolay değil öncelikle iyi çalışmalar lazım.1000 i aşkın soru var.Hepsi birbirine benziyor bir çoğuda birbirinin aynısı ama sınavda mesela 5 puanlık bir soruyu yanlış yaparsan direk kaybediyorsun.yada 2 tane 2 puanlık soruyu yanlış yaparsan 2 mi 3 mu Tam hatırlamıyorum. Şimdi daha da zorlaştı diyorlar.Cok iyi calismalisiniz