gamzeoguz3 aynen öyle bizde atak haftasına girmiş bulunmaktayız beşiğinde uyuyor benim ki ama gündüz bensiz uyumuyor annemdeyim anneannemle dedem de bizde onlar olmasa kucağımdan indirmem ama onlar var emzirirken biraz uzun tutuyorum yanından ayrılınca basıyor çığlığı napacam bilmiyorum bilen varsa söyleye bilir mi? Bizde 1 ay 28 günlük olduk paşamla