safis12 Biz evde 2 dil öğretiyoruz yurt dışında yaşadığımız için ama benim kızımın var baya kelimesi. Mesela aç, düştü, attı, top, bitti, mama, bez diyor. Köpek veya inek napıyor diyince onların sesini çıkartıyor falan filan işte ama her çocuk farklı bu kadar söylemesine gerek yok bu yaşta.