Elif337798 İştahı gitti sadece süt içiyor şimdi kadar ne yaptıysam ne yedirebildim . Ne sütten vaz geçirebildim ilk iyiydik sonra birden hasta oldu iştahı gitti iyi oldu ama düzelmedi iştahı şu kabızlık için öneriniz var mı
hunilimomy Elif337798 süt hem hazımsızlık hem iştahsızlık yapar hem iştahını hem kabızlığı gecsin isterseniz ne kadar ağlarsa ağlasın sütü kesmelisiniz