tunaakay 9 aylık Bebegim dün akşam ateşlendi 38 lere cıktı ateşi calpol verdik gece tekrar yükseldi 38.5 oldu fitil verdik sabah doktora gittik influenza A pozitif çıktı doktor enfluvir verdi günde bir defa 2ml verdi ve ateş düşürücü vermemizi söyledi fakat ne zaman calpol yada ateş düşürücü vermeye çalışsak midesindeki herseyi kustu doktorun verdigi ilacıda kustu simdi mama falanda içmek istemiyor en son çare fitil verdik ne yapacağız şaşırdık nasıl geçer bu 38 den aşağı inmiyor ateşi 38.8 olduğuda oldu
mercankus tunaakay 11 aylık kızım dün akşam saatlerinde atesı çıktı sabaha kadar ateşli gecırdık ama yüksek ateş değildi 38 civarıydı ateş düşürücü falan da vermedim vücudu savaşsın dıye bol emzırdım su takviyesi ve biraz meyve ile ılık bir duş sabah ettik bugün daha atesı çıkmadı şükür İlk kez ateşle tanıştı yenıdogan döneminde rsv ye yakalandık Ateş belirtimiz olmamıştı onda çünkü direnç kazanması açısından ben hemen ılac kullanma taraftarı degılım devam eden bir ateşi olsaydı mecbur giderdim ama suan hersey stabil sizlere de geçmiş olsın
alparslan38 tunaakay iki çocuğumda da oldu ateş 40 ları gördük 3 gün düşmedi ateşi üç gün boyunca hiç bişey yiyip icmediler 3 günden sonra yavaş yavaş düzeliyor ama tam düzelmesi 1 hafta kızım atlattı oğlumun da öksürük kaldı bide dudağı uçukladi sizede geçmiş olsun
tunaakay Bizim 38.8 leri gördü şurubuda icince kusuyor mamayla karıştırıp veriyoruz veya fitil veriyoruz anne sütüde almıyor 6. Ayda bıraktı
birkartanesii Aynı durumdayız benim bebeğim de ilacı kusuyordu. Ben ilaçları emzirmeden yarım saat önce vermeye başladım, sütle birlikte alınca kusuyordu, şu an kusmuyor, o şekilde de deneyebilirsiniz, çok geçmiş olsun.