elifdemirell_ Daha öncesinde SMA comfort mama kullanıyorduk aşırı gazlı bir bebeğiz bu en son olaylardan sonra Aptamil conformil mamaya geçtik biraz önce tadına baktım o kadar kötü bir tadı var ki bebeğim de SMA ictigi gibi içmiyor sizce tekrar Sma dönmeli miyim
girlandboy_mom elifdemirell_ merhaba bizde 6 aydır sma optıpro kullanıyorduk hem bu olaylardan ötürü hemde kilo alımı yavaşladığı için aptamil pronutra ya geçtik bide iştahsızlık başlamıştı son günlerde bu mamayı çok sevdi iştahla içiyor yeniden beslenmeye başladı resmen öyle diyeyim seriden seriye değişiyor belki tadları ama ne kokusunda ne de tadında sıkıntı yaşamadık bugün 4 . Gün başlayalı