Sema_nur20 Hanımlar oğlum 4 buçuk yaşında ve ağzı burnu tıkalı öksürük hapşırık gece doktora gittik antibiyotik verdiler boğaz enfeksiyonu var dedi doktor evde de bebek var 2 aylık aynı sıkıntılar onda da var sizce doktora gitmeli miyim ya da evde ne yapabilirim sadece ateş yok
Madamehappyyyyy Sema_nur20 2 aylık olduğu için çok tehlikeli ilk üç ay önemli bence de gitmelisiniz ve diger bebeğinizin bol bol burnunu yıkayın bol vitaminli beslenme uygulayın geçmiş olsun.
sweetyboys Sema_nur20 bızım cocuk dr öuz 3 aya kadar grip soğuk algınlıgı vs olursa evde müdahale etme dırekt hastaneye getır dedı Bızde ıkı aylıgız
yagizinannesi0606 Sema_nur20 götür yeni çıkan salgin özellikle küçük bebekleri yogin bakıma duauruyor
mrtsh11 Sema_nur20 benim de bebeğim 2 aylık gecen hafta bu şekilde oldu ateş yoktu ilaç ile düzeldş yoksa balgam burun tıkanıklığı çok var müdahale gerekiyor ciğerlerine ilerlemesin
Sema_nur20 Retzja ya hastaneler hep kalabalık ondan korkuyorum hastalık var ortalıkta dşye ama evde de çok tıkalı sadece serum fizyolojik verip temizliyoruz başka bir şey yapmam gerekiyor mu çok hapşırık var
Retzja Sema_nur20 Dediğim gibi burada bir şey öneremeyiz, çok küçük bebek. Doktorunuz ciğere inmeden neler yapılması gerektiğini söyler. Örneğin ilaçlı hava vermenizi isteyebilir, nebülizatör için ilaç verebilir. Pusette örtülü bebeğinize hastane ortamından bir şey bulaşmaz.
Sema_nur20 Madamehappyyyyy çok sağolun büyük çocuğum bir şey yedirip içirirken zorlanıyorum asla sağlıklı beslenmiyor bağışıklığı hep düşik bu yüzden
Sema_nur20 sweetyboys mantıklı da insan hastane ortamından da korkuyor daha doğrusu bana gitme diyorlar hastalık dolu dşye
birkartanesii Bir anda ciğere inebilir, rsv olabilir, bebeğim üçüncü ayına girmek üzere öksürünce götürdük hemen domuz gribi çıktı ilaç kullanıyor, Allah korusun sonra keşke demeyin.
Sema_nur20 birkartanesii ay Allah korusun şuan sadece hapşırık var öyle öksürük yok balgamdan dolayı bir kaç öksürdü galiba ateş de yok
Sema_nur20 yagizinannesi0606 Allah korusun ya bu öyle gibi değil ateşi yok burnu aşırı tıkalı serum suyla açtık ama hala haprşılrık hırıltı kesilmedi
Sema_nur20 mrtsh11 hastane uzak hava çok soğuk gittiğimize değer mi acaba bilemedim bana götürme dediler ateş olmadığı sürece hala ne yapıcam bilmiyorum götüreyim dedim ama evde serum su yap diyorlar