Kızlar dünden beri çok çekiyoruz burnu o kadar akıyor ki anlatamam sürekli serum fizyolojik ile çekiyorum arada bir ateşi çıkıyorum ateş düşürücü vermiyorum emmesi çok güç ne yapabilirim yardım edin hastaneler kalabalık daha çok hastalanır diye götürmüyorum